lunch kat sriayu seafood, sri gombak

ni ada satu restoran yang aku baru discover kat area sri gombak. ada banyak kedai kat area ni, tapi satu je yg ramai giler manusia berkerumun nak makan. nama kedai dia sriayu seafood. memang best.

lauk-pauk untuk makan tengah hari banyak giler. korang cakap je nak makan apa. semua ada. masakan melayu. favourite aku ikan patin masak tempoyak. ulam-ulaman pun banyak. keropok pun ada. ada ayam goreng kampung. gulai kawah pun ada gak. aku suka jugak dengan pelbagai jenis kerabu yang ada dan favourite aku mestilah kerabu mangga kan.

pendek kata memang berbaloi la.

aku makan 3 orang ngan adik-adik aku harga dia kurang rm20. perghhhhh heaven la!

aku cuba buat map dia guna googlearth, sekali area sri gombak nampak awan je la. heheheh. takpe nanti aku buat handmade punya map ya kawan2. sabar tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “lunch kat sriayu seafood, sri gombak

  1. Pingback: Makan Malaya » Patin Asam Pedas, Ulam-Ulaman Segar, Jantung Pisang Rebus Cecah Budu, Kerabu Mangga & Lala Masak Sambal @ Sri Ayu Seafood, Sri Gombak !

  2. ok.address plz..tq

    KNizam Reply:

    annie : kat sri gombak tuh. exact address x sure la. hehe 🙂

Leave a Reply