Patin Asam Pedas, Ulam-Ulaman Segar, Jantung Pisang Rebus Cecah Budu, Kerabu Mangga & Lala Masak Sambal @ Sri Ayu Seafood, Sri Gombak !

perghhhhh aku setiap kali pergi sri ayu seafood neh memang takkan mengecewakan lah ! hehe

sebab apa ?

sebab makanan kat sini memang best giler !

dulu aku ada gak buat entry pasal sri ayu I dan sri ayu II

korang tengok je lah gambar2 makanan tapau yang kitaorang beli

hehe surelah terliur punya kan. haha

ni la dia lala. ala mcm tralalalala.. hehe

lala neh memang sedap giler ah kalau masak sambal cili camni

memang boleh makan camtu je

kadang2 kalau nasik takde aku cecah je dengan roti gardenia

memang sedap woooooo

hehe ni lagi satu fav aku. masak asam pedas

bagi la ikan apa pun. hehe kali neh ikan patin. huhu

perghhh kalau ada ikan merah lagi lah kaw2 dowh ! haha

perghhhhhh takkan ulam hilang di dunia beb !

korang imagine lah semua ulam-ulaman tuh dikunyah dengan nasi

dengan lauk2 lain. perghhhhh syurga dunia lah ! haha

sedap giler dowh ! dengan kuah asam yang pedas2 lite je. haha

aku memang suka la dengan ulam-ulaman camni.

ni lagi satu fav aku kalau pergi sri ayu neh

mesti nak amik kerabu mangga. sedap giler ah kerabu mangga

sampai 2 dulang diaorang buat ok

memang sedap woooooo. rangup je mangga dia kan. hehe

so korang dah singgah ke sri ayu makan tengah hari ke ?

hehe kalau belum. silalah !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Patin Asam Pedas, Ulam-Ulaman Segar, Jantung Pisang Rebus Cecah Budu, Kerabu Mangga & Lala Masak Sambal @ Sri Ayu Seafood, Sri Gombak !

  1. Zam, takde satu pun lauk pauk yang ko tunjuk tu aku tak makan.. semua aku boleh balun.

    p/s: ko ni buat aku lapar laaaaaaaaaaaaaaaa

    KNizam Reply:

    rohaizad : haha aku pun lapar gak. siap la esok nak lunch makan ulam sekali. haha 🙂

  2. lala! patin! asam pedas! arrrggghhhhhh!

    KNizam Reply:

    shaxx : hehe sedap woooooooooooooooooo 🙂

  3. huhu~~kerabu mangga sgt sedap…
    tau x mcm mn nak wat?

    KNizam Reply:

    callister : hehe tak tahu la. hehe 🙂

    callister Reply:

    haha…kalo xtau xpe..
    beli kat kedai sudah..

    KNizam Reply:

    callister : hehe kena tanya chef kedai tuh la kot. hehe 🙂

  4. yang nampak dan boleh pakai masakan kamu ikan patin asam pedas saja yang lain hancuk berminyak dan londeh mengemukakan dan berair dah tu campur buduu ehee
    edosmera

    KNizam Reply:

    edosmera : masakan orang lain sebenarnya tuh. hehe 🙂

Leave a Reply