pasar ramadhan taman melawati

ni gambar2 masa aku pergi ke pasar ramadhan kat taman melawati pada 1 ramadhan 1428.

memang sesak giler beb!

x leh nak rileks sambil membeli juadah pun. dah la aku sampai dalam kul 6.20pm, still peak hours lagi masa tuh. heheheheeh.

sempat gak la aku snap a few pics. tapi kureng la pics kali neh. hampeh lar. hehehehe

korang sure x pernah nampak roti jala kaler hijo kan? hehehehe

ni kedai yang jual caramel pudding yg best giler. banyak siot caramel pudding yg dijual kat sini. memang kaw2 la caramel pudding dia kan. sure datang lagi nyer lah. hahahahaah

aku x beli la roti jala kaler hijo tadi. huhuhuhu. tapi aku beli cucur udang yg nampak menarik giler neh. jual murah je makcik tuh. dalam rm2 adjer. heheheeh



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply