Pulut Durian, Roti Jala Cecah Kari, Mee Goreng Basah & Bandung Soda @ Restoran Ruz Aladin, Ampang KL !

perghhhh tengok senaraimenu tuh mcm best je kan

haha actually neh gambar masa berbuka puasa hari tuh

giler lama aku simpan gambar neh

sekarang baru lah teringat nak post kat sini. hehe

tu dia penuh meja

bulan puasa katakan kan. hehe

kalau meja besar lagi harus amik lagi kot. haha

aku paling suka dengan mee basah neh

nak  plak makan dengan udang goreng tepung tuh

perghhhhh memang mantap la

teringat pada mee goreng basah din corner jasin ! haha

roti jala neh memang lembut giler dowh

best gak pekena dengan kari ayam best giler

pastu ada sekali udang goreng tepung. haha

eh bukan udang tapi sotong plak la ok

ni plak menu sayur

yelah kan dah kata complete meal

kenalah ada sayur

masak simple je neh. tapi sedap siot !

ni plak pengat pisang

perghhhhh memang sedap giler

takdelah manis sangat. just ok lah

tapi memang best siot ! recommended !

ni plak pulut durian

pulut lembut cecah plak dengan kuah durian

perghhh nak2 plak ngan durian tembaga kan

durian thai x main lah ! haha

haha by sekarang surelah korang akan tertanya2

mana dia bandung sodanyer ?

haha apa kes nak minum bandung soda gelas besar masa puasa

pecah perut weiiii

dengan makanan yang banyak giler…

tapi takpe

untuk tidak menghampakan korang

aku snap jugaklah gambar bandung soda gelas besar

tuh dia yang gambar kat dinding belakang tuh. hehe

nampak ke idak eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Pulut Durian, Roti Jala Cecah Kari, Mee Goreng Basah & Bandung Soda @ Restoran Ruz Aladin, Ampang KL !

  1. sedap nye bandung soda, sedapnye pulur durian…. sedapnye semua………

    KNizam Reply:

    yatie : hehe mmg sedap giler pulut tuh. hehe 🙂

  2. bro dok jasin ke??
    ho3….

    sy pun selalu la gak lepak2 din corner tuh…

    KNizam Reply:

    loque : kg kat jasin. sekali sekala mmg lepak kat sana. nak belasah mee goreng basah. hehe best woooo 🙂

  3. ada x contact no utk ruz alladin?
    meh la bagi…
    thank you =)

    KNizam Reply:

    amalina : alamak takde la contact dia. cuba call 103 tm and then tanya ya 🙂

  4. o0o0 ok ok..
    thanxxx!

    KNizam Reply:

    amalina : hehe no prob 🙂

  5. Wah, sedapnya. Jeles betul. People say Penang is food haven. Tapi…….Nak carik Wajik kat Penang pun susah!

    KNizam Reply:

    eltheman : hehe wajik kat pasar malam pun banyak kot. hehe 🙂

  6. janggut.ubuntu

    nampak sedap semua makanan ni ye…brape harga semua ni..

    KNizam Reply:

    janggut : hehe tak hengat la plak buffet tahun lepas berapa. cuba call je 🙂

Leave a Reply