Tag Archives: biji kopi

Jom Belasah Roti Bakar, Kopi Gajah, Ice Blended & Roti Kahwin @ Kedai Kopi 434, Muar, Johor !

hehe ini adalah satu lagi posting yang panjang giler

aku tak bertanggungjawab kalau page tak load sepenuhnya. haha

perghhh tengok je lah keenakkan roti bakar 434 kat bawah neh kan

hari tuh aku sempat la singgah ke kedai kopi 434 neh

bawah neh biji2 kopi yang original ok

memang tak tipu punyalah !

ayah aku memang suka giler dengan kopi 434 kat muar neh

kalau tak silap kat kl takde ok kedai kopi neh

punya la lama aku dok kat melaka baru sekarang aku sempat pergi kedai neh ok