Fried Chillies Dah Keluarkan Senarai – Favourite Dishes of Malaysia’s Five Former Prime Ministers

perghhhh bagus la ada entry blog yang mcm neh kan

x pernah dibuat orang sebelum neh

bagus gak la aku boleh cekidaut makanan favourite kesemua ex-pm kita kan

yang aku tahu tun dr m suka dengan masakan ala2 soup

ni aku pernah baca la kat suratkhabar mana ntah

kalau tun pergi bercuti mesti pekena sup soohoon ke mende ntah. hehe 🙂

p/s – aku ada banyak giler material pasal makan2 tapi rasa mcm takde mood plak nak publish. hehe tunggulah yea! hehe 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Fried Chillies Dah Keluarkan Senarai – Favourite Dishes of Malaysia’s Five Former Prime Ministers

  1. salam bro… apsal slow jer posting sekarang… ??? huhuhu… ni baguih gak ni… petua Dr M punyer diet

    KNizam Reply:

    naima : hehe takde mood la plak nak post. hehe materials banyak. hehe 🙂

Leave a Reply