Jom Belasah Limau Mandarin Yang Warna Keemasan Neh !

hari tuh lepas aku belasah nasi ayam, hengat nak beli plak buah2an kan

macam biasa surelah kena beli tembikai ngan pisang

tembikai makan sambil rileks2 depan tv kan

sekali nampak plak kedai neh ada jual limau mandarin

aku memang suka siot ngan limau mandarin neh

memang best

satu kotak besar dibeli begitu sahaja. hehe

warna oren dia memang mengancam.

memang betul2 warna keemasan beb !

rasa dia tak payah cakap lah

memangc ukup manisnya. kulit limau pun senang nak kopek

memang terliur lah kalau korang tengok

tuh aku belum amik gambar ulas2 limau lagi

hehe saja je lah aku tak mo amik

nanti korang terliur plak kan

hehe untuk pengetahuan korang. kedai buah neh dekan je ngan nasi ayam melawati

ala depan tuh adjer

belakang dia ada kedai mamak. aku dah lupa plak nama kedai mamak tuh ! hehe

apa2 pun selamat tahun baru cina 2009 !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Jom Belasah Limau Mandarin Yang Warna Keemasan Neh !

  1. Aku dapat limau semalam camtulaa.. sejibik camtu cuma taklaa semua manis.. ada gak yang masam.. kulit memang senang nak kopek..

    KNizam Reply:

    nuaeman : hehe aku nyer semua ok adjer. hehe 🙂

  2. fuyooooooooo best tuuuuuuuuuu

    KNizam Reply:

    tmu : hehe memang la best dapat limau semua manis. hehe 🙂

  3. kalo makan dgn garam memg secukup rasa..
    sedap2..

    KNizam Reply:

    callister : hehe limau dah manis la. hengat mangga ke nak makan dengan garam. hehe 🙂

Leave a Reply