Kueh Tart Nenas (Inti Banyak) Terhangat Di Pasaran !

hehe semalam ntah camner masa aku pergi param, aku teringin plak nak makan kueh raya

hehe orang makan kueh raya masa raya tapi aku rasa nak makan juga masa puasa

so apa lagi pergi beli la tart nenas satu bungkus. eh bukan satu bungkus

tapi satu bekas la kan. apakah ? haha

perghhhh banyak la isi nenas dia kan. memang marveles! marvellesso sungguh dowh!

memang mantap. kulit dia sedap. isi banyak dan gebu! haha apakah ?

kalau masa raya neh memang antara kueh raya moden kegemaran aku ni lah.

tart nenas, almond london. segala mcm kerepek dan maruku.

maruku pun ader tau masa raya aidilfitri bukan deepavali je ok

kita kan muhibbah raya. haha

kueh tradisional yang kena ada mestilah dodol ngan baulu

bestnyer dowh. tak sabar la nak balik kampung kalo camni kan. hehe

nantilah aku amik gambar masa aku kacau dodol kat kampung ok. hehe

korang plak apa kueh raya favourite korang ek ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Kueh Tart Nenas (Inti Banyak) Terhangat Di Pasaran !

  1. aku suka kuih tat nenas.hehehe.memang feveret la.lagi satu kuih batang buruk..

    paans last blog post..Quote kegemaran korang??

    KNizam Reply:

    paan : hehe mmg sedap la kan. hehe ๐Ÿ™‚

  2. aduh!!!….. kat mana beli kueh tart ni…. mmg suka kueh ni. nampak sedapnye….

    KNizam Reply:

    emi : kat bakeries berlambak tart neh rasanya ya ๐Ÿ™‚

Leave a Reply